0600 301 300 (1,67€/puhelu + pvm/mpm) info@multicare.fi

FAQ

Vad är Find my iPhone?

Find my iPhone eller iPad är en förinstallerad funktion i alla Apples IOS-enheter, genom vilken man kan lokalisera, låsa eller tömma enheten via en dator. Funktionen är normalt aktiverad ifall man inte manuellt har tagit den ur bruk.
FMI-funktionen bör tas bort innan man skickar in sin enhet för service. Servicen går ej att genomföra sålänge denna funktion är aktiv.

Min telefon föll i vatten, kan man göra nåt?

Vi får normalt ut alla uppgifter som finns i telefonen genom ultraljudstvätt. Vi tar betalt endast ifall vi lyckas få ut information ur enheten, I annat fall är det kostnadsfritt.

Kan man köpa reservdelar och tillbehör av er?

Reservdelar och tillbehör säljs endast i våra butiker.

Min enhet fungerar inte efter reparationen, vad ska jag göra?

Ta kontakt med vår kundbetjäning genom att ringa eller skicka mail. Vi reparerar förstås enheten kostnadsfritt.

Om ni har frågor kan ni alltid kontakta vår kundbetjäning via

0600 301 300 eller info@multicare.fi