HUOLTOON TOIMITTAMINEN
TULE KÄYMÄÄN
Tuo laitteesi liikkeeseemme Pietarsaareen, Vaasaan, Jyväskylään tai Lappeenrantaan. Voit myös soittaa numeroon 0600 301 300 ja sopia sinulle sopivan ajan tai jätä viesti yhteyslomakkeella niin otamme yhteyttä.
LÄHETÄ POSTISSA
Postissa lähetetyt puhelimet korjataan välittömästi niiden saavuttua ja lähetetään yleensä jo samana päivänä takaisin. Toimitus ja palautus sisältyy hintaan.
TOIMIPISTEEMME
Perämiehenkatu 4
68600 PIETARSAARI
Aukioloajat:
Arkisin:
10:00 – 15:00
Korsholmanpuistikko 38
65100 VAASA
Gummeruksenkatu 6
40100 JYVÄSKYLÄ
Valtakatu 41
53100 LAPPEENRANTA
TOIMITA LAITTEESI MEILLE HUOLTOON
Voitte myös lähettää laitteenne meille korjattavaksi / arvioitavaksi Matkahuollon tai Postin kautta. Matkapuhelimen huollon hinta on joskus tapauskohtainen työn vaativuuden ja tarvittavien varaosien mukaan. Kokonaishinnan saatte AINA tietää etukäteen.

Matkahuolto
Laitteen voi toimittaa huoltoomme veloituksetta pakettilähetyksellä käyttäen alla olevaa osoitetta:
Multicare
Perämiehenkatu 4
68600 PIETARSAARI
Lähetykset lähetetään Multicaren sopimustunnuksella 03230243
Applelaitteet jotka vaihdetaan Applella tulee lähettää Vaasan toimipisteeseen sopimusnumerolla 3540017. (nopeampi huoltoaika)
Applelaitteista pitää AINA ottaa paikannuspalvelu ”FindMyiPhone” pois päältä. Linkistä löytyy ohjeet miten sen saa poistettua.
Kuinka poistaa paikannuspalvelu FindMyiPhone
Lähettäjä vastaa lähetyksen asianmukaisesta pakkaamisesta.

Itella
Laitteen voi toimittaa huoltoomme veloituksetta kirjelähetyksellä käyttäen alla olevaa osoitetta:
Oy Sventek Ab / Multicare
PL 100
68601 PIETARSAARI
Lähetykset lähetetään Oy Sventek Ab / Multicaren asiakaspalautustunnuksella 639737
Applelaitteista pitää AINA ottaa paikannuspalvelu ”FindMyiPhone” pois päältä. Linkistä löytyy ohjeet miten sen saa poistettua.
Kuinka poistaa paikannuspalvelu FindMyiPhone
Lähettäjä vastaa lähetyksen asianmukaisesta pakkaamisesta.
Itella Oyj:n kirjepostin maksimikoko on 250 mm x 400 mm x 30 mm ja maksimi paino 2 kg.
Kirjeposti toimitustapana (asiakaspalautuskirjeenä) on asiakkaalle maksuton, tällöin kuljetuksen aikana ei ole seurattavuutta. Muissa toimitustavoissa asiakas vastaa kuljetuksen kustannuksista. Esimerkiksi pakettilähetykselle saa seurannan lähetyksen ajaksi.
Kuljetusvauriot
Huoltoon lähetettävät laitteet tulee pakata huolellisesti ja niin, että laite säilyy ehjänä matkan ajan.
Kuljetukseen annettujen laitteiden pakkaaminen ja saapuminen huoltoon ehjänä ovat lähettäjän vastuulla.
Mikäli huolletut laitteet ovat vaurioituneet kuljetuksen aikana, tulee Teidän viipymättä ottaa yhteyttä Oy Sventekin asiakaspalveluun:
-
- sähköposti: info@multicare.fi
- puhelin: 0600 301 300
Vastaanottaja valokuvaa kuljetuspussin sekä vaurioituneet laitteet. Valokuvat ja ilmoitus kuljetusvauriosta lähetetään sähköpostitse Multicaren asiakaspalveluun.